2013年9月8日 星期日

星空再遇: 從Y!Blog到Blogspot

各位:

我不知道曾經相識的我們會否再一次遇上, 因為自在Y!Blog失散後,可能有人從此不再寫網誌,有人另投其他媒介, 而我亦選擇了在此留下我下一段人生的足跡, 有幸在此相識或重遇的新舊朋友, 記得在左手邊的{加入這個網站}來和我保持聯絡啊!!

3 則留言:

  1. good! welcome to the new planet. :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個卜可以用電話APPS,方便許多,基本上我可以用FB的方法保持住更新,希望可以搵返多D朋友仔.
      而家想搞搞個分類,有冇WALKTHROUGH?

      刪除