2013年9月16日 星期一

淘媽手記: Bouncer、Walker篇

上回話說,我熱愛在淘寶買大型輔助用品,每次都係一次尋寶的過程,而且用平時約三分一至三分二價錢買到類似性質的東西,個款又可以擇到至合心水,尤其係外國原單,便會覺得自己買得好!

我買淘寶的三大標準:

第一我唔知邊度實體店有賣
第二個款非大路款式
第三外國牌子的原單
..
其實還有第四,價錢冇得輸

下面兩樣我都覺自己買得好,一個係祖國玩具大牌匯樂,一個係美國廉價品牌,後者本身amazon.com已經賣得好平,可惜太大件唔可以帶返來,於是惟有淘寶尋寶。

標示價錢已包括匯率、代購費、運費。大家可以看看相對的性價比。

Bouncer (約HKD400)

因為當初要比阿囡學企,又未知比唔比佢用學行車,於是買這個頂住當。只可以說「價廉物美」,唔得閒睇住便放佢入去,十分安全自己又可以鬆一鬆。




Walker (約HKD400)

學企完要學行,本來買了二手車Chicco,最終都放左,買了這款,本身唔係咩大牌子Cosco,係美國原單,睇中這款好耐,簡簡單單。


暫時所有淘回來的東東都好滿意,其實平唔係話好平,而且花好多時間揀牌子、款式,大型物品我會揀有顧客實物照片同讚文至會下注。質量又好,款式選擇多,反而去到實體店我無從入手,再看價錢我更加認同網購適合我。



1 則留言:

  1. 網購真係無得輸。係要多花一點精神去搵囉。

    回覆刪除