2013年9月15日 星期日

難得的辛勞 (附美購嬰兒衫用品)


老公月頭返美探親,不經不覺已兩個星期,我也同時放大假,全力投入湊B生活。這兩個星期真係一身散,晚上忙餵飽阿囡又要氹訓及善後,早上差不多六七點阿囡已醒,餵奶換臭臭片在我睡眼醒忪下進行。

日間呢,功夫可多,尤其頭一星期可能阿囡覺得多左個人在屋企所以特別活躍,時常要人注意,完全坐唔定,我好肯定十五個鐘冇停過,午睡也很少,即係十五個鐘我係冇停過,雖然有媽媽幫手,但老人家也累的。好幾次下午我不知不覺間竟在圍欄陪玩的時候睡著了。

最近這幾天習慣下來,反而不算辛苦,她也定了。餵飯也不像之前般打仗一樣。

雖然累,但我知道這種只有我和阿囡親密相處的機會很難得,返工後可能她又忘記了我。仍然期待老公快點回來,好讓我在餘下假期可以休息一下。 

老公出發前個多月我已趁機幫阿囡網購定一些當地的衫衫和用品。好讓老公順手帶回來。

From Carter's 



From Nordstrom


From Amazon





2 則留言:

  1. BB大得好快,好可愛。
    美國的CARTER's看來比香港開倉的靚好多,哈哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi, Cynthia, long time no chat. 今日至返Blogspot check返你地的blogs, Carter's 官網時不時都有折扣 尤其感恩節或者聖誕節折得好勁, 十幾廿蚊有件上衣, 抵過去outlet或者街邊戈D, 有時會出特別款架.
      另外的美國牌子你可以留意下Crazy8, Old Navy, 前者我直接買過寄過香港/澳門係零郵費, 我都唔知點解...超抵!

      刪除