2010年5月27日 星期四

Printed Matters for Our Wedding

 先來個久違了的婚禮分享環節, 回顧一下我為婚禮設計過的各項印刷品.


{Postcards For Our Invitation Set}
www.overnightprints.com

中式主題,有兩個款式,古典味較重,囍字圖騰加傳統寫法的日期是原創.
估到囍字用什麼方法弄的?
看得出來嗎,是一個大灰色正方形,中間由好多不同大小的長方形留空而成的. 整到我眼鯨鯨!!!


沙灘主題, 也帶點懷舊跳脫的感覺, 好像回到波子水舊廣告海報的年代.




短評:
從Mrs Cocoa Bean的介紹得知這印刷服務,網頁外觀不吸引,得花點心神了解如何運作及規格要求,先要根據他們指定的尺寸或下載他們的原始檔,用Photoshop造好設計(我可是Photoshop + Photoscape雙管齊下完成),上載JPG檔,便可以交易了;他們每個星期都有不同印刷品項目的優惠,要有耐性看到自己想印的項目才出擊!
印刷質素十分不錯,只要照足規格便沒有剪裁上留白邊或斬走部份圖像的問題.


{Bookmark Tags For Our Invitation Set}
www.moo.com
短評:
一開始籌備婚禮就差不多決定了要做好的一項, 圖案是由一網頁抓來的,有不同系列主題,而我抓下了跟我們生活和文化有關的圖 (如海洋/生活小品/中式物品/復古小物),愛死那Old Cottage風味的水彩小畫作,因版權問題,用之有愧,不便如此張揚透露出處. (如想知,請PM)
至於咭仔印刷方面,很久前已幫襯了MOO cards幾次,質素真的很好,在英國印製,直送至香港澳門.價錢又不算太貴,當然比起Overnight Prints是貴了幾個翻,但小量又想每張咭不同設計的話,MOO是必然之選,小書籤一百張,張張都是不同圖案的!
用途? 後面載有我們婚禮相簿的連結,平日又可以當書籤.可惜,還是有收到帖的朋友婚後數月問返我連結,又嘈嘈閉話點解佢唔知,好似我有心唔話佢知咁,但係,一問之下竟然可以話係咩,有書籤咩?見唔到喎?

都話婚禮,還是做給自己享受好.
還是有好多人當出席婚禮是例行公事,即使是識於微時的死黨(想當年).

{Our Announcement Cards}
www.overnightprints.com
短評:
再次採用他們的服務,一樣是十分滿意,有了第一次的經驗,做模版真是快好多.
這是給老公同事的Announcement Cards. 因為人數眾多,所以這名片尺寸的咭片是經濟之選,而且老公愛低調,所以他好喜歡.

* *

8 則留言:

  1. 唔知我有無幸可以收到一份呢 =)
    [版主回覆05/27/2010 23:14:00]當然可以, 你PM你個地址比我啦~

    回覆刪除
  2. Thanks for sharing~
    [版主回覆05/28/2010 12:41:00]希望幫到你啦.

    回覆刪除
  3. "" 好多人當出席婚禮是例行公事,即使是識於微時的死黨(想當年). ""
    絕對認同好多以前既死黨都冇咩為你高興既感覺! 真係見得多呢~
     
    你係咪印左中西兩種帖? 你派中佢派英呢? 你既 wedding printed stuffs 好有 feel, 好似電影宣傳果d poster...
    [版主回覆05/28/2010 12:44:00]我有分2款帖比美國同澳門兩地, 澳門就中英版, 個Feel唔同,不過Postcards就中西款都會套入去,因為有時西人對中式野都有興趣.
    詳情可以看看這篇:
    Our Wedding Invitations

    回覆刪除
  4. 我之前印的 save-the-date card 及請帖,都剩低大把係度,看到一張二張零零散散被遺留在餐桌上,真的有點無奈呢。
    [版主回覆05/28/2010 17:22:00]你的SAVE THE DATE好靚, 還有細緻的DETAIL位, 有絲帶和閃石, 你是附在請帖還是當日也有放在餐桌上給賓客帶走?
    我當日也有放,但不清楚有沒有人取 (因為請帖裡已比了)但還是剩好多, 因為一印就100張, 現在每款也有好幾十張剩呢~~
    PS. 好衰唔衰我婚後仲整了一小量Announcement cards諗住派, 點知未等到寄來又已經在公司派了餅咭,都沒有用了.... (下回再卜, 今次沒有提到)

    回覆刪除
  5. 我之前係諗住入帖時連埋張 save-the-date card o架,可惜男家無做到,所以咪結婚當日逐 set 放係位,但無乜人拎,家下成大疊放晒係床下底~~
    [版主回覆05/28/2010 18:28:00]又會冇人拎, 佢地唔知係紀念品? 都好唔識趣咁喎~~但係小禮物佢地就拎?
    真係對住咁大疊, 真係唔知點處置, 食之無味棄之可惜...

    回覆刪除
  6. 點為之名信片式呀? 即係人o地打開個信封, 攞出o黎o個時係一張名信片咁? 都ok o架, 有feel 就得啦, 但print係咪都要印刷公司做呀?
    [版主回覆05/31/2010 22:20:00]聽你講只係請家人食飯, 名信片式會比較Casual, 打開一張名信片 (yes!), 可以幫你經上面的online printing vendor訂, 或者比個file你去咭片皇都得.

    回覆刪除
  7. 都唔係呀, 好多blog友仔都識欣賞&十卜妳呀~
    不過, 我會覺得當大家都知道係妳心血, 欣賞度又會提升! 好似我地咁, 有落手落腳做, 都會知道: 嘩~~ 好犀利呀~
     

    回覆刪除
  8. 咁佢係點計量o架? 若果得o個60張呢? 幾錢o架?
    [版主回覆06/03/2010 20:00:00]你可以打去咭片皇問下, 已經唔係好記得價錢咯....我筆記寫住:
    1咭 150; (<--應該係postcard)
    4咭 600蚊/300張 (<-- business card size)
    我當時問過之後計過好似online訂抵些, 所以沒有幫襯他們.

    回覆刪除